Oops

Insåg precis att det var ca en vecka sen jag la ut ett inlägg senast ^_^ Men jag har haft fullt upp med plugg hela veckan och så. Hade ett SO prov i onsdags vilket jag tror att det gick rätt så bra på, svarade på alla frågor och kände mig bara lite osäker på en av de. Sen har jag ju haft stallet också.
 
I Onsdags red vi dressyrlektion vilket Röding tyckte var lite jobbigt eftersom att han inte riktigt är fullt igång igen efter sommaren men han lyssnade bra så det kändes ändå bra.
 
På torsdagen fick både han och jag en liten vilodag. Hade en NO läxa som nästan var klar så jag gjorde klart den och sen tog jag det lugnt resten av eftermiddagen och kvällen.
 
Igår så hoppade vi två hinder i paddocken och han kändes fantastisk :) Han hade ett sånt flyt över hindrena som han nog aldrig har haft riktigt på samma sätt. Jag behövde bara följa med. Fina hästen.
 
Och idag så red vi ut, jag, mamma, Tindra och Rocky :) Mamma hade med sig Benjamin som handhäst så det var fyra islandshästfuxar och så jag och Röding x) Lite kul med fem röda hästar av olika nyanser i skogen...
 
Imorgon är det hoppträning (ingen riktig tränare än så länge) som jag och Röding tänkte vara med på. Så kanske han får ha vilodag på måndag eller så eftersom att jag kommer ha fullt upp med plugg igen...
En bild från landsmót i år :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0