Nya lägenheteen :D

Idag har även jag och Linnea flyttat in i den nya lägenheten med pappa. Mitt rum är ju verkligen enormt (fick största rummet utan att ens behöva övertala någon om att få det). Får plats med en säng, skrivbord, hyllor, soffa och en fåtölj. Och en garderob då. Tror dock inte jag skaffar både en soffa och fåtölj men vi får se hur det blir. Säng, skrivbord och garderob är redan här. Kläderna är uppackade. Det känns riktigt bra faktiskt här. Sen har vi ju en jättebalkong också. Där får man också plats med massor och vi bor ju längst upp så kommer att bli ganska najs utsikt när de är färdiga med att bygga där. Cash trivs och kan vägen hem från dagis bättre än mig. Det går att ta två vägar både med cykel och att gå till och från skolan som tar ungefär lika lång tid. Jag trivs verkligen här :) Tänkte göra ett tidsinställt outfit inlägg av något slag också nu som kommer upp imorgon :) Så ni får hålla utkik! :)
Hittade en extra fin gammal bild på Cash ;)♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0